keskiviikko 15. joulukuuta 2010

Huulipunailua

Mulla oli kaksi tämän näköistä huulipunapuikkoa, joista toisen väri oli täydellinen ja toinen vähän sinnepäin. Ja sitten se täydellinen katosi. Noin vain jonnekin teille tietämättömille. Argh!

Nämä siniset ovat jotain Happy Reds sarjaa, jonka valmistuskin on lopetettu jo vuosia sitten? Mun Happy Reds ei ollut enää niin happy.



Sitten alkoi etsintä. 

Mikä ihmeen pakko pysyä samassa merkissä? Kuvittelinko että joku noista vastaa täydellisesti sitä edellistä väriä? Josta ei muista nimeä, sävyä eikä mitään muutakaan.

Mies ihmetteli syvästi, miten jokaisella kauppareissulle täytyy ostaa uusi puna, "etkö sä just ostanut?"

Mä ihmettelin syvästi miten voi olla mahdollista, että väri
  • huulipuikon pohjassa mallikuvassa
  • kämmenselässä kaupassa
  • kämmenselässä kotona
  • huulissa nyt just heti
  • huulissa hetken päästä
  • ja näköjään valokuvassa :)
näyttää aina ihan eriväriseltä?! 


Ja mä ostin..
..ja ostin..
..ja enää tää..
..ja viel tää, sit ei enää..
..ja vielä yksi..



Ja sitten se löytyi :)
Jee!







Nää kaksi mulla menee jostain syystä vähän sekaisin.. :)












Ei kommentteja:

Lähetä kommentti