tiistai 21. elokuuta 2012

Päättelytehtäviä

Tässä kesän aikana mua on selkeästi sukattanut, sen verran on sukkia syntynyt. 
Oisko epähelteisillä säillä ollut osuutensa asiaan, vai joko vain kaipaan pakkasia??!


Yhdestä 7 Veljestä kerästä saan näköjään kaikille kolmelle lapselleni sukat. Tai sitten olen paha äiti ja jätän Teinin ilman ja sukkia syntyikin vain pienimmille lapsukaisille sekä itselleni! ;) 



Okei no vauvaltakin näköjään jäätyy toisen jalan varpaat, ihan ei riittänyt lanka loppuun asti. 
Jotain on tolle tehtävä.
Ei kyllä paljoa puutu! No jotain on silti tehtävä...



Plääh mä inhoan tota päättelemistä...
Olen joskus jopa ottanut sukat käyttöön päättelemättä niitä 
- mikä laiskuuden huipentuma!

Se oli hienoa ne sukat jalassa päätyä jonnekin missä yhtäkkiä pitikin kengät ottaa pois, 
kun langat vaan viuhuu ympäriinsä ;)

Nyt mä otan virkkuukoukun kauniiseen käteen ja alan hommiin... än yy tee ihan just...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti