perjantai 14. tammikuuta 2011

Esitteitä esitteitä

Olen alkanut katsastaa kylpyhuonekalusteiden ja kodinhoitohuonekaapistojen ja kaakeleiden tarjontaa. En ole löytänyt moneltakaan firmalta selkeätä tuoteluetteloa ja hinnastoa: "Tässä kaappi, mitat ovat nämä ja hinta tämä". Suurin osa kehottaa ottamaan yhteyttä niin neuvotellaan. Ei, en halua ottaa yhteyttä, haluan vasta haistella mahdollisuuksia ja nähdä vaihtoehtoja. Lukea mitä materiaalia minkäkin hintainen tuote on. Olen ainoastaan Ikealta ja Kvikiltä löytänyt moiset listat ja niistäkin Ikeaa klikkaillessa koneella hermoni kuukahtavat. No ehkä pitää ottaa yhteyttä.



Taapero on kanssani antaumuksella uppoutunut näihin esitteisiin. Mielelläni pitäisin kyllä sivut tallessa, paremmin ehkä löytäisi etsimänsä.



Ja törmäsin tällaiseen minua miellyttäneeseen lavuaarin sijoitukseen:
Kuva kopioitu www.pukkila.com:n sivuilta



Kun ei osaa päättää kummalle sivulle lavuaarin lykkäisi niin lykkää se keskelle!
Nurkassa oleva lavuaari viehätti mua, ehkä just siksi, 
että tiukkaa päätöstä oikeasta tai vasemmasta ei tarvitse tehdä ;)
Säilytystilallisesti jäänee sen verran hukkaa tuonne altaan vieruksiin, että näin emme kuitenkaan lavuaaria laita.

Mä olen siis päässyt jo tosi pitkälle näissä suunnitelmissa... :)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti